Criteo Solusi Dompet Awak

Produk Criteo adalah satu bentuk pengiklanan paparan. Penyelesaian retargeting peribadi mereka memaparkan iklan banner interaktif, dihasilkan berdasarkan dalam talian pilihan semak imbas runcit dan produk untuk setiap pelanggan.

Penyelesaian itu beroperasi pada membayar per klik / kos per klik (CPC), bermakna pengiklan hanya membayar untuk pengguna itu klik pada banner dan kembali ke laman web mereka. Penyelesaian retargeting tambahan beroperasi pada kos setiap seribu tera (CPM) atau kos setiap interaksi asas (CPE).

Bentuk yang paling biasa, dan mudah untuk retargeting adalah retargeting statik asas, di mana banner statik tunggal ditunjukkan kepada semua penonton yang telah meninggalkan laman web tertentu. pakar Retargeting kemudian memperkenalkan bentuk yang sedikit lebih kompleks retargeting bersegmen.

Generasi kedua retargeting membolehkan untuk memaparkan salah satu daripada beberapa mesej pra-dibuat untuk hilang pengunjung berdasarkan kategori pelayaran tertentu mereka jatuh ke dalam.